sobota, 12 października 2013

Hackerzy

Anonymous
Anonymous to zespół hackerów z USA, którzy są postrachem MSP na całym świecie. Zdarzyło się dużo włamań na konta różnych osób na MovieStarPlanet, lecz moderatorzy dalej twierdzą, że Anonymous, The Dolly i inni hackerzy nie istnieją... Teraz parę zdjęć Anonymous i The Dolly, byście mogli zobaczyć jak tacy hackerzy wyglądają. Znaki rozpoznawcze np. Anonymous to: zawsze chodzi bez bluzki, ma fioletowe włosy upięte w koka i mówi tylko po angielaku. Gdy zobaczysz takie podejrzane postacie robiące animki na stronie głównej nigdy nie loguj się na swoje konto, uciekaj też z chatu, kiedy je zobaczysz, nigdy nie wchodź na ich profile i nie zapraszaj do znajomych.
 
 
 
 
 
 
Uwaga! Istnieją też inni hackerzy, tu wymieniłam tylko tych najgroźniejszych. Ja sama widziałam hackerów w chat- roomach, nie mogę powiedzieć, czy to były ,,podróbki", czy prawdziwi hackerzy.
PS.: Przypominam, kochani, pomagajcie mi w levelku, każdemu kto da mi grafa pooglądam 10 filmów, za inną pomoc dam nawet, jeśli będzie naprawdę duża,- całą listę życzeń. Z góry dziękuję!
Prawie zapomniałam, mój firmowy podpisik! :-D
Moda na 102
 
 
 
 
 

Brak komentarzy: